torsdag 30 januari 2014

Vips så blev det snabbt ombyte!!

Ja ni tror väl inte jag är klok nånstans...(min kära sambo brukar fråga vad jag har för diagnos ;) rutig till tusen) men är sån som stör mej om jag inte får gjort min tanke från början, blev inte nöjd med lökarna utan mossa igår...Blev så himla glad i en söt gammal raring.......Hemtrevnad!!! Så den fick åka med hem.

Och nåt litet piff i, får det bli ibland!

Så nu bytte blommorna plats...Pärlhyacinterna fick flytta till en Marimekkoskål, gjorde sej mycket bättre och jag är nöjd!

Såå...nu kan du komma hem min MacGyver, nu är det färdigflyttat! (Är sån där som mitt i en film kommer på att jag måste byta plats på nåt...far runt...och sen efter 5 minuter så måste jag ändra riktning ett par gånger mellan varven också. Ja, SJÄLV vill jag kalla det pedant och ordningsam...haha Anders vill ha det till nåt annat!)

Va mysigt att det snöat idag!!! Fantastiskt fint...våran utebelysning, stolpen vid trappan får en sån rolig hatt! Som florsocker överallt...

Och planteringarna är så fint snötäckta...

Nu ska jag tända ljus och vräka i mej en mumsig semla som ropar på mej!!! :P Ha en mysig kväll allihop!  /A.


Och två parenteser idag med:

-Hej mamma o mormor!

-Och GRATTIS o Kram bästa Madde som fick sitt körkort idag!!!!!!! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Himla roligt att du tittat in hos oss!
TACK för din hälsning :)

Annica o Wickan